che.ungurury.ru

Nechápu unavený & laquo; babička & raquo; Napsal: Jaká radost - lidi, aby pomohl!

Dobrý den, „Babičko!“

Nakonec jsem si vybral čas opět mluvit s vámi. Jeden přítel mě požádal, „Valentina jste, že neexistuje nic, co píšeš v“ babička odpověděl jsem jí, že je to můj život, který žiji ... A skutečně je, protože to, co štěstí „?“ - na pomoc lidem s jejich znalosti a zkušenosti! V této době chci ti říct, jak jsem se potýká s ledvinovými kameny.

Metoda ultrazvuk je objevil jsem v létě roku 2007. Sám jsem viděl kameny na obrazovce. Bylo jich tolik, že jsem byl v šoku. Když jsem sdílel svůj problém s detailním práva řekl: „Proč jít do nemocnice? Pro mnoho lidí, kameny a osobní žije ... „Ale šel jsem k lékaři jen proto, že více nenáviděl pekelnou bolest vyzařující do dolní části zad! Kromě toho stále více a zánět močového měchýře. Natolik, že jsem skoro přestala spát v noci, takže měli 7-8 krát noční běh na záchod.




Když prošel zkouškami a složila zkoušku, byl jsem diagnostikován zánět močového měchýře a, samozřejmě, kameny v ledvinách. Jmenovaný ošetření. Brzy, s pomocí léků, zbavil jsem se zánětem močového měchýře, ale ledvinové kameny dál obtěžovat. I bylo doporučeno, aby být léčeni jedné drogy, ale v lékárně řekl, že lék již dlouho přerušena. Že to bude létat ...