che.ungurury.ru

Když moje dcera byla nemocná - zacházeno dítě jako já




Dobrý den, „babička“ Jeho dopis je určeno všem matkám, které čelí nebo mohou být stále potýkají s jedním z nejčastějších onemocnění dětí - dysbióza kishechnika.Seychas svou dceru Masha 5 let. Ona je zdravý a spokojený děcko. A jak moc jsme trpěli, Bůh sám ví. Když Masha otočil šest měsíců, jsem si všiml, že má často stolici. Při pokusu dostat se do hrudi, když zprvu dychtivě uchopil bradavku, a pak se rozplakala, ohyb a přestat kojit. Výkaly to mohlo být patrné, že mléko není stravitelné. Když se na tváře a břicha vyrážka objevila, spěchal jsem k lékaři. Prošli jsme všechny testy, a s diagnózou - dysbiózou. Lékař provedla „terénní“ rozhovory se mnou, řekl mi, přestat kojit a jít do suché směsi a hrozil, že moje dítě bude trpět celoživotní střevní bolyachkami.No o to, nechci jít do lékárny pro léky a na rodiče. Rodina Rada rozhodla, že „jed“ dítě a dopřejte. Máma konzultovat se svými přáteli, kteří měli podobné problémy, ale také jsem zásobené s nejrůznějšími tipy a recepty. Můj přítel, který má dítě o rok starší než můj Máša, nedoporučuje hodit kojení, protože mateřské mléko obsahuje protilátky proti škodlivým mikrobům. Připravil jsem odvar z Masha 3 díly jeřábu, a 1 díl kořene calamus. 1 lžíce Směs se nalije šálek studené převařené vody, trval hodinu a upraví se zahřeje se k varu. Po tomto filtru a nechte dítě 1 polévková lžíce odvar až 5 krát denně před krmením. Snažil jsem se překrmovat dívku a prodloužit dobu mezi krmením. A tak léčit. Projevy nemoci staly se méně a méně. Pouze farmaceutické výrobky, které jsme uznávané byl „bifidumbacterin“. Vezmeme to není nebezpečný, protože obsahuje prospěšné mikroorganismy, které jsou chybějící kishechniku.Esche mluvit o kvasu, který Masha miluje. To ovlivňuje pacient vypít střeva, jako je koupání moře celé tělo. Aby byla připravena, je třeba umýt citron a řez je na tenké plátky (s kůrou), přidá se 400 g medu, 400 g rozinek, nalije se směs 4 litry st