che.ungurury.ru

Zachránil od amputace mýdla




Jednou jsem silně propíchnuté ruce. První z nich byl silný svědění, pak taková bolest, která nemůže být tolerována. Zkoušel jsem stoupat ruku ve vaně, ale bezvýsledně. A to už rozrostly na loket a začal kreslit do hlavy. Musel jsem se poradit s lékaři. Přísahal na mě, takže začala nemoc, a pak položil na stůl. Top lisované zdravotní sestra a lékař sepjal poraněnou ruku a začal řezat. Křičela jsem, aby všichni lidé, kteří čekali na ně přijde řada u dveří, provoz razbezhalis.Posle zaspal den. Příští den šel na kliniku pro oblékání. Ale dříve, než to udělám, nalila jsem do misky s mýdlovou vodou, a řekl, držet pacientovu ruku na chvíli ve vodě. Udělal jsem jen to. Ale po vázání svou horečku. Povolán do kontrolovat starého chirurga rukou. Vzhlédl a řekl: - Je nutné amputovat doleva kist.Menya přijat do nemocnice, a když přišli, aby si operaci, byl jsem spal. Rozhodli jsme se ho probudit, a do této doby se teplota vrátila k normálu. Druhý den jsem ruku s bandáží znovu rozhodl držet to v mýdlové vodě. A co, obvazy namočené a snadno hrál s hnisem. Ruka pak začal léčit. To proto, že mýdlo mě zachránil od mého amputatsii.Pomoglo něj a po potratu. Neměl jsem výboj, a byl jsem rád, o tom, myslet si, že jsem byl dobrý „čisté“. Vypouštěné domů, ale v odpoledních hodinách jsem měl horečku a velmi nemocný podbřišek. Co mám dělat, protože mám dvě malé děti? Obraťte se zpátky do nemocnice? Ale nemám peníze, a děti nemohou hodit ... A pak jsem si vzpomněl na příběh Můj přítel Nadia ženy o léčivé vlastnosti tamponů s cibulí a mýdla. Pak se třel cibuli a mýdlo, smíšené, složené do gázy, svázaný s obvazem a položil tampon hluboko do pochvy. Vysázeny pod hromadou polštářů zpět, takže můžete spát posezení, uvařil z třezalky tečkované, a šel do připraveného lože. Pil jsem bez opatření odvar z třezalky tečkované, a usnul. Ráno, bolest byla pryč. Při němž se protáhne tampon byl žlutý hnis s krví na to. Za to, že začnu dát tampóny s jedním mýdl