che.ungurury.ru

V případě, že nepřítel se nevzdává - to zničí




Dobrý den, „Babičko!“ Ani jednou musel číst v „babička“, požadavky pro lidi, aby pomohl vyrovnat se s demodikózy. Před 15 lety jsem měl tu čest „užít“ tohoto onemocnění. Ošetřený demodikoz velmi jednoduché. Ale všechny poryadku.Kogda nemoci mě napadlo, jsem šel do Vinnice v regionálních „svítidla“ v plné důvěře, že mě vyléčí. V laboratoři se řasy a vlasy od obočí k analýze a zjistil, Demodex roztoče. Mladý lékař ujistil zákeřná choroba reaguje s obtížemi, ale stále lechitsya.I začal jsem být léčeny lékařské doporučení. Pečlivě dodržovat všechny pokyny lékaře, ale demodikoz jsem odešel. Rozhodl jsem se jít do jiného dermatologa. Vzal jsem si mladou dívku, napsal spoustu různých léků, a já, inspirovaný opět chopil léčbu. A výsledek je nula znovu. adresované I třetí dermatologa. Oni se ukázalo být znovu mladá a krásná dívka. Opět platí, že léky, léčba a opět - nic. Pak doktor řekl: - Já ti ukážu professoru.Professor v přítomnosti studentů zkoumal mě, co trefně mluvil a psal se mnou, „Trimistin-Darnitsa“ - malá tuba masti. Opět platí, že léčba nepřinesla pozitivní rezultata.Do ještě škoda, že profesor a předchozí dermatologové mě zkoumal ... No to samozřejmě lidé, pozorný, ale zároveň - bezmocné. Tak skončila moje chůze na mukam.I pak mi to došlo: co když se pokusíte zabít Demodex včelí jed? Řekl - hotovo. Zkoušel - aby technologie úpravy je, že to, co !. fumigovány I včelí cigaretový kouř, a pak jsem se přes křídla a naneste na postižená místa demodexu. Doporučuje se začít uplatňovat na hranu a postupně převezmou půdu, postiženou demodikoz, „obklopen“ .S protože jsem držel „včelí útok,“ 15 let uplynulo. A Bůh ušetřil - zapomněl jsem na demodexu. Zmizel! Je to tak neobvyklé zacházení. Ale pozor. Ne všichni trpí, protože včelí jed. Takže předtím, než která má být léčena tímto způsobem, zkontrolujte snášenlivosti pcheloukusov.Esli nepřítel nevzdá - ho zničit!
Sdílet na sociálních sítích:

Podobné